Eindstage Curacao - Reisverslagen van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu Eindstage Curacao - Reisverslagen van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu
Eindstage Curacao

Onverwachts ben ik aan mijn 2e reis begonnen. Aangezien ik na een geweldig half jaar Amerika een heel moeilijk jaar in Nederland heb gehad, besloot ik om er maar weer is er tussen uit te gaan om mezelf opnieuw terug te vinden. Dus heb ik in 2 maanden tijd een eindstage geregeld op het mooie eiland Curacao.

Ik zal bij lange na dit niet zo extreem veel bijhouden als in Amerika, maar ik zal mijn best doen om zo nu en dan dit te update. Anyhow, thanks for reading, and thank you for being you :) ;).

Recente Reisverslagen:

22 Januari 2014

Snorkelen als koningin Beatrix

20 November 2013

Zelfevaluatie, Zelfontwikkeling en Zelfbewustzijn.

14 Oktober 2013

Because I'm happy...

23 Augustus 2013

Eerste weken Curacao
Samir

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13859

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2013 - 20 Januari 2014

Eindstage Curacao

10 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Stage America Missouri State University

Landen bezocht: