Stage America Missouri State University - Reisverslagen van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu Stage America Missouri State University - Reisverslagen van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu

Stage America Missouri State University

Ik ben Samir Verkuijlen. Mijn plan is om 4 maanden stage te lopen op een school in Missouri. De school heeft rond 25000 studenten en zit midden in de stad. Ik ga daar op ICT gebied verschillende werkzaamheden verrichten. Op het moment is nog wel onbekend voor mij wat ik ga doen aan werk. Ook ga ik daar lessen volgen omdat ik vertrek als een exchange student.

Verder is het mijn bedoeling om na mijn 4 maanden stage nog 2 maanden rond te reizen.

Ik kijk zeer uit naar de stage en de reis, maar na mijn surprise party en alle leuke reacties die ik de laatste maanden heb gehad besef ik wel dat ik zeer speciale vrienden heb en ze ook zeker ga missen. Maar goed het is niet de einde van de wereld (or is it??(2012)). Ik zal mijn best doen om deze blog een beetje te update.

Yours Sincerly,
Samir Verkuijlen

Recente Reisverslagen:

26 Mei 2012

Dag 10: Las Vegas – Arrival

26 Mei 2012

Dag 10: Chicago – Afscheid

20 Mei 2012

Dag 3: Chicago – NATO protest

19 Mei 2012

Dag 2: Chicago

18 Mei 2012

Einde van mijn stage en het begin van mijn reis.
Samir

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 13865

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2013 - 20 Januari 2014

Eindstage Curacao

10 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Stage America Missouri State University

Landen bezocht: