Nog maar 2 dagen - Reisverslag uit Dinther, Nederland van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu Nog maar 2 dagen - Reisverslag uit Dinther, Nederland van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu

Nog maar 2 dagen

Door: Samir Verkuijlen

Blijf op de hoogte en volg Samir

08 Januari 2012 | Nederland, Dinther

Dit zal dan denk ik maar de opening zijn van mijn reisverslag.

Nog maar 2 dagen en ik ben op weg naar Amerika. De laatste dagen denk ik heel veel aan al mijn vrienden en familie. En vooral na mijn surprise party en alle leuke reacties die ik de laatste maanden heb gehad besef ik wel dat ik zeer speciale vrienden heb en ze ook zeker ga missen.

Op het moment geloof ik nog steeds niet dat ik naar Amerika ga. Dit komt waarschijnlijk door het feit dat ik al een half jaar zo lang bezig ben met regelen, dat ik totaal niet in de gaten heb gehad dat het dichterbij komt.

Maar afijn, schijnbaar vlieg ik op dinsdag 10 januari om 12:00 vanuit Düsseldorf naar Amerika. Ik ga van Düsseldorf naar New ark in New York wat 8 uur en 40 min duurt. Dan iets van 2 uur wachten. Vervolgens dan door naar Chicago. Die vlucht duurt ook weer 2 uur en 40 min. Dan weer 2 uur wachten en dan door naar Springfield en die vlucht duurt anderhalf uur. Totale reistijd: 17 uur. Volgens de planning zou ik om 22:00 in Amerika aankomen.

Het is nog allemaal erg onwerkelijk, en ik was bijna vergeten dat ik het daadwerkelijk ging doen. Ik kijk er heel erg naar uit maar eerst ff wat mensen nog gedag zeggen.

  • 09 Januari 2012 - 14:19

    Jeanny Verkuijlen:

    Tjee en u nog maar 21 uur ... xxx

  • 09 Januari 2012 - 15:18

    Samir Verkuijlen:

    Test of mijn reactie er op komt te staan. Aangezien mensen problemen ondervinden met plaatsen van reacties

  • 09 Januari 2012 - 16:04

    Hackman:

    Nou Samir, nog maar eventjes en het is zover!

    Ik wens je alvast en alweer een hele hoop plezier en succes daar in America!
    !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samir

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 13889

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2013 - 20 Januari 2014

Eindstage Curacao

10 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Stage America Missouri State University

Landen bezocht: