My sweet 21 birhtday party - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu My sweet 21 birhtday party - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu

My sweet 21 birhtday party

Door: Samir Verkuijlen

Blijf op de hoogte en volg Samir

06 Maart 2012 | Verenigde Staten, Springfield

Dit keer maar een party post.

Zoals sommige van jullie misschien wisten, was ik afgelopen zaterdag jarig. 21 jaar :).
yeah, ik mag weer legaal uitgaan en drinken, ik voel me weer 16.

Anyhow, ik heb het die avond heerlijk gevierd met super veel vrienden van me.
2 goede vrienden van mij stelde hun huis ter beschikking, buiten het feit dat het een super groot huis is, ligt het ook nog is in het midden van downtown Springfield.
Gewoon een ideale locatie om een feest te geven.
Die avond heb ik voornamelijk muziek gespeeld wat ik tof vond en dat was dus een mix van alles. Aangezien veel amerikanen alleen R&B kennen van de clubs, heb ik ze maar is wat House, dubstep, hardstyle, Irish music, drum & bass en wat dutch stuff laten horen.

Het toffe was dat iedereen dit zeer kon waarderen, en het was een flink multicultureel feest.
Uiteindelijk zijn er iets van 65 tot 75 mensen gekomen, wat ik natuurlijk super tof vind :D. Grotendeels iedereen die ik had uitgenodigd was gekomen. De dag erop werd ik heerlijk wakker, zonder koppijn. Tja ik weet tenminste hoe ik met alcohol moet omgaan ;). Daarna lekker een sandwich gegeten bij Jimmy Jones en daarna alle zooi opgeruimd.

Na alle super toffe reacties besef ik nu pas weer wat er allemaal gebeurd is, maar zie ik ook dat ik al bijna 2 maanden hier ben. Het gaat zo vlug, en ik besef dat ik elke dag moet proberen te genieten van de tijd hier. Zelfs mijn dromen willen dat duidelijk maken haha, damn.

Volgende weekend is St. Patricks day en begint Springbreak wat ook weer awesome wordt. Ik ga naar Panama city beach waar MTV meestal is. Daarna ga ik door naar Clearwater, St. Petersburg, Fort Myersthen, National Park Everglades en met als eindbestemming Miami :D.

Als ik dan terug kom heb ik 2 dagen school en ga ik met mijn werk voor 3 dagen naar een conferentie in Texas. Waar lezingen maar ook discussies worden gehouden waar ik in deelneem. Verder heb ik ook de kans heb om mensen te ontmoeten van Google, Facebook, Cisco, Microsoft en nog een aantal andere grote bedrijven.
Daar heb ik natuurlijk ook heel veel zin in. Ben alleen wel benieuwd hoe ik het ga doen met het debat, maar goed ik lul me er wel weer uit.

Verder heb ik weer heel wat progress gemaakt met mijn projecten, en tegelijkertijd ook helemaal niet. ICT kan soms zo vervelend zijn. Voor de mensen die denken dat ik alleen maar feest.
Ik heb vorige week 50 uur gewerk, 12 uur school gehad en nog huiswerk gemaakt en een toets gehad. Alleen is dat niet zo leuk om te posten :P. Ik ben gewoon blij dat ik overal doorheen kan komen met 4 a 5 uur slaap op een dag :) :D. God bless my energy.

Dat was het weer, foto's zijn nog steeds niet geupload, gaat echt nog wel een keer gebeuren. Maar ik moet een selectie maken aangezien er niet zo veel ruimte is. Hopelijk lezen jullie mijn volgende reisverslag ook weer :)

See ya

  • 06 Maart 2012 - 08:36

    Jeanny:

    Nee, hoor we denken echt niet dat jij alleen maar Feest :P Maar is idd Geweldig dat zo`n tof verjaardags feest hebt gehad, is je zo gegund <3
    En volgende week vakantie naar Panama city beach , Clearwater, St. Petersburg, , National Park Everglades & dan Miami lijkt me echt Super me jong. Geniet van alles daar :) ! En ik wij zien de volgende verslagen graag tegemoet. Sweet Dreams voor nu, Liefs van paps & Mams xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samir

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 13859

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2013 - 20 Januari 2014

Eindstage Curacao

10 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Stage America Missouri State University

Landen bezocht: