Dag 10: Chicago – Afscheid - Reisverslag uit Milwaukee, Verenigde Staten van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu Dag 10: Chicago – Afscheid - Reisverslag uit Milwaukee, Verenigde Staten van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu

Dag 10: Chicago – Afscheid

Door: Samir Verkuijlen

Blijf op de hoogte en volg Samir

26 Mei 2012 | Verenigde Staten, Milwaukee

Vandaag is het zaterdag en precies een week geleden dat ik Annie haar vrienden en huisgenoten heb leren kennen. Er is veel gebeurd de afgelopen week. Doordat ik mijn vlucht had gemist naar Las Vegas ga ik in plaats van woensdag, zaterdag naar Las Vegas. Annie en haar huisgenoten waren er juist blij mee, omdat ik dan wat langer met hun tijd kon besteden, haha. Ik heb ontzettend veel lol met Annie en die gasten gehad. Ook heb ik de optreden van hun band nog kunnen zien, die ik stiekem best wel goed vond. Verder heb ik nog super veel mooie plaatsen gezien van Chicago en wat leuke foto’s kunnen maken. Waaronder het Millennium Park, het field museum, de pier, Skywalk (wat het grootste gebouw is in Chicago en over heel Chicago heen kijkt) en nog diverse andere mooie plaatsen. Net voor mijn vertrek ben ik nog naar een feest geweest waar ik nog een keer al mijn vrienden zag die ik die week gemaakt had. Daarna ben ik om 6 in de ochtend op de trein naar Milwaukee gestapt om daar mijn vlucht naar Las Vegas te pakken.

Na 3 uur aan de lijn hangen heb ik mijn ticket dus kunnen omboeken voor 15 dollar naar Zaterdag. Ik vertrek om 2:55 uur van Chicago en kom rond 6 aan in Las Vegas. Ik dacht dat de vlucht maar 2 uur duurde, maar het duurde 5 uur inclusief het tijdsverschil wat ik vergeten was. Als ik aankom in Las Vegas scheelt het 9 uur met Nederland. Ik heb heel weinig geslapen, en ik begin steeds creatiever te worden met manieren vinden om te slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samir

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 13857

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2013 - 20 Januari 2014

Eindstage Curacao

10 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Stage America Missouri State University

Landen bezocht: