Hotdog - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu Hotdog - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu

Hotdog

Door: Samir Verkuijlen

Blijf op de hoogte en volg Samir

30 Januari 2012 | Verenigde Staten, Springfield

Het is weer ff geleden dat ik wat heb geupdate. Er is weer veel gebeurd in de tussentijd. Ik hou het nog steeds vol in Amerika en ik heb zo veel positieve energie gekregen van de mensen hier. Mensen zijn zo aardig en willen zo graag weten hoe het in Nederland is, waar ik stiekem toch wel met veel trots over praat, maar ook met wederzijdse respect naar hun toe.

Zo vroeg ik een week geleden aan een stel de weg naar de club. Ipv de weg te wijzen, liepen ze gewoon met me mee naar de club terwijl ze zelf er niet in wouden. Tijdens het lopen raakte ik aan de praat en voor ik het wist, bood de man (Jake Conner) mij een hotdog aan op zijn kosten. Hij liet hem speciaal voor mij op Chicago stijl maken. De hotdog koste 5 dollar, terwijl ik de man net amper 2 min kende. Dat vond ik ontiegelijk tof. Jake is nu gewoon een vriend van me en waarschijnlijk gaan we binnenkort keer bar hangen.

Maar dit soort random dingen zorgen er voor dat ik het ontzettend naar mijn zin heb, en veel mensen leer kennen hier.

As zaterdag naar St charles om mijn oom te zien draaien in de family arena.
Heb er zin in :D :D.

See ya,

  • 07 Februari 2012 - 12:25

    Jeanny Verkuylen:

    En Samir nou weet ik nog niet of die Chicago Hotdog echt zo lekker is ??
    Of Lijkt hij op onze Hollandese HEMA worst ? Hah :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samir

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 97
Totaal aantal bezoekers 13861

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2013 - 20 Januari 2014

Eindstage Curacao

10 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Stage America Missouri State University

Landen bezocht: