2e Dag Americ a - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu 2e Dag Americ a - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu

2e Dag Americ a

Door: Samir Verkuijlen

Blijf op de hoogte en volg Samir

12 Januari 2012 | Verenigde Staten, Springfield

Damn, ik werd wakker met sneeuw. Voor de mensen in Nederland, ik zat de dag ervoor nog in het zonnetje op het balkon van het hotel te slapen in mijn t-shirt. Kreeg te horen van Asley en Maddi dat het weer snel verandert hier. En dat dit gebied zelfs ook orkanen heeft en sinds kort ook aardbevingkjes. Aankomend weekend zal het weer rond de 18 graden zijn. Talking about weather changes.
Maar ik vond de sneeuw wel tof to be honest.

Verder heb ik flink wat inkopen gedaan bij walmart. Ik ben deze 2 dagen wel vlug door mijn geld heengegaan. 90 dollar hotel, 60 dollar wallmart en some food. Totaal iets van 250 dollar :( :(. Hoop dat ik de aankomende dagen ff niks meer hoef te hebben.

De mensen zijn hier btw wel extreem aardig. Mensen die je totaal niet kent vragen hoe het met je gaat. En echt veel verschillende mensen. Geeft eigenlijk wel een lekker gevoel, ookal mag het misschien beetje fake zijn. Ik hoop dat ik het in Nederland kan overnemen.

Ik ben vandaag ook overhuisd naar mijn dorm. Ik heb een cool roommate. Aardige gast, en mag zijn laptop ook lenen in de tussen tijd. Ik heb al wat foto's geupload op facebook maar zal dat binnenkort ook hier op doen ;). Kamer is ook chill, ik heb super veel storage space :D :D :D.

Verder ben ik gaan eten met 2 exchange students waar ik bevriend mee ben geraakt. Manuel uit duitsland en oscar van Spanje. We hebben onze eigen eten gemaakt, in Amerika :P. En for a change ben ik al 2 dagen achter elkaar aan het joggen. Moet niet nog meer chubby worden als de mensen hier haha.

Well that's it for today. Probably post something soon if I got something to tell. Till then, greets from America.


  • 13 Januari 2012 - 12:06

    Jeanny Verkuijlen:

    Aha fijn om te weten dat het klikt met je roommate, want jij kan wel erg aanwezig zijn haha, maar gelukkig wel op de happy way. En hoe was het koken gegaan... was het te pruimen ? Vandaag hier toevallig ook zonnetje. Geniet ervan ! Liefs xx

  • 14 Januari 2012 - 17:36

    Popcorn:

    Lol jij :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samir

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 13866

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2013 - 20 Januari 2014

Eindstage Curacao

10 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Stage America Missouri State University

Landen bezocht: