1e dag Amerika, 1e dag in Springfield - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu 1e dag Amerika, 1e dag in Springfield - Reisverslag uit Springfield, Verenigde Staten van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu

1e dag Amerika, 1e dag in Springfield

Door: Samir Verkuijlen

Blijf op de hoogte en volg Samir

12 Januari 2012 | Verenigde Staten, Springfield

Mijn 1e Amerikaanse dag. It was awesome. Ashley had me gister om 10 uur savonds op het vliegveld in Springfield opgehaald. Ashley is een supertof en aardige meid. Ze heeft me wat plaatsen laten zien en wat verteld over the way of life in Amerika. Zelf is ook in Europa geweest. En heeft ze 16 landen daar bezocht, dus dat is wel tof.

Verder zit ik in een awesome hotel. Moet wel wennen aan het eten. Ik heb geen last van Jetlag, that´s pretty cool. Ik ben vandaag gelijk om 8 smorgens opgestaan, in de douche gestapt, ontbeten en wat gaan joggen.

Daarna ben ik opnieuw door ashley opgehaald, en heb ik Michelle ontmoet. Zij heeft ervoor gezorgd dat ik een job interview kreeg. Zij is erg aardig, ze heeft super veel moeite gedaan voor mij en ik waardeer haar echt.

Vandaag heb ik een jobinterview gehad, en het zag er super goed uit. Ze vonden mijn CV super en ik krijg als ik de betaalde job krijg 7.50 dollar per uur. Dat is tenminste iets :D. Ze moeten even kijken of het te combineren is met mijn lessen. Andes kan ik nog altijd volunteer internship work doen. Dus hoe het ook wend of keert, mijn stage is bijna zeker. Ik moet dus 12 uur school volgen om mijn exchange status te behouden, anders wordt ik gezien als employee. Dus vandaag heb ik met michelle ook mijn vakken doorlopen. Geen japans en golfen voor mij.

Verder ben ik naar Wallmart gegaan, damn daar kun je dus echt alles halen. It is taking over the world. It´s insane. van kleding electronica, food tot een subwaz tent, kapperszaken zelfs een taxi service center. Is echt gekkenwerk. Verder ben ik bij Applebees gaan eten. Smaakte best goed, en het was free refil met drinken.

Dat was het wel voor vandaag. Zo slapen omdat ik morgen ga overhuizen naar de campus.

Iedereen in Nederland, thanks for reading.

  • 12 Januari 2012 - 08:02

    Jeanny Verkuylen:

    Klinkt echt als spannend begin van je lange tijd daar. wel Jammer dat je nu geen Japans kunt volgen. Maar super dat je nu toch al vast een betaald baantje hebt, goed gedaan !! ik ben erg benieuwd hoe je het op de Campus van University Missouri gaat vinden.
    Fijne dag xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samir

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 153
Totaal aantal bezoekers 13868

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2013 - 20 Januari 2014

Eindstage Curacao

10 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Stage America Missouri State University

Landen bezocht: