Zo naar New Ark - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu Zo naar New Ark - Reisverslag uit Düsseldorf, Duitsland van Samir Verkuijlen - WaarBenJij.nu

Zo naar New Ark

Door: Samir Verkuijlen

Blijf op de hoogte en volg Samir

11 Januari 2012 | Duitsland, Düsseldorf

Zo naar New Ark.
Ik geloof nog steeds dat ik naar Amerika ga. Over 10 min ga ik. Ik bevat het nog steeds niet, ik heb meer het gevoel dat ik op iemand aan het wachten ben dan dat ik zelf ga. We zullen wel zien hoe het gaat lopen. Zo meteen maar gaan vliegen

  • 12 Januari 2012 - 20:48

    Saskia Strijbos:

    samir heel veel succes daar en geniet van alles om je heen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Samir

Actief sinds 08 Jan. 2012
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 13872

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2013 - 20 Januari 2014

Eindstage Curacao

10 Januari 2012 - 30 Juni 2012

Stage America Missouri State University

Landen bezocht: